Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Registre d'eliminació de l'Arxiu municipal

El Registre d'eliminació recull les actuacions de destrucció documental autoritzades per l'Ajuntament de Manresa, d’acord amb el que estableix la normativa vigent en matèria d’arxius i gestió documental. El registre garanteix la transparència i el control del cicle de vida dels documents, i permet consultar les eliminacions realitzades en el marc de les Taules d’Avaluació Documental (TAAD) aprovades per la Comissió Nacional d’Accés, Avaluació i Tria Documental (CNAATD).

Aquest registre forma part de la política de gestió documental corporativa, i té com a objectiu assegurar la preservació dels documents amb valor arxivístic i la destrucció controlada dels que han exhaurit els seus terminis legals de conservació.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat