Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Reglament de l'Arxiu Municipal de Manresa

Del conjunt de serveis municipals, l’Arxiu Municipal és la unitat orgànica de l’Ajuntament encarregada de la gestió, el tractament i la custòdia de la documentació. La seva existència té caràcter obligatori dins l’àmbit d’aplicació de la Llei 10/2001 de 13 de juliol d’arxius i documents.

L’objectiu d’aquest reglament és regular la gestió, tractament i custòdia dels documents i determinar el funcionament de l’arxiu municipal amb la finalitat de donar compliment a la legislació vigent sobre documents i arxius públics, i alhora, posar a disposició de tot l’Ajuntament i dels ciutadans en general la documentació amb les garanties legalment establertes.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Ajuts per a la millora del Patrimoni Arquitectònic
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat