Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

L'Ajuntament fa una actuació per millorar la seguretat del trànsit al carrer Francesc Moragas

06/01/2015

 Els treballs formen part de les peticions del districte de Ponent

 

La Secció de Mobilitat ha comunicat que, dins els treballs de districte Ponent 2014, aquest dimecres s’han iniciat els treballs de pacificació del trànsit del carrer Francesc Moragas, amb l’objectiu de reduir la velocitat del trànsit i millorar la seguretat dels itineraris de vianants. Els treballs consisteixen en:

• Senyalització horitzontal d’una illeta central de separació dels sentits de circulació per tal de reduir l’amplada dels carrils actuals.
• Senyalització d’aparcament de motocicletes abans dels passos de vianants per tal de millorar la visibilitat entre conductors i vianants.
• Senyalització d’un nou pas de vianants al carrer Francesc Moragas cantonada carrer Previsió.
• Millora de la seguretat del pas de vianants del carrer Francesc Moragas cantonada carrer del Cos, modificant la senyalització horitzontal i instal•lant-hi un reductor de velocitat (coixí berlinès) previ al pas per als vehicles que circulen en direcció a ctra. Cardona. 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat