Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Les oficines d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Manresa ja ofereixen cita prèvia i racionalitzen horaris per millorar el servei

Imatge de la notícia
03/11/2019

Des d’avui ja és possible demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i a l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE), per evitar cues i esperes. Igualment, s’han fet modificacions als horaris per adaptar el funcionament a les necessitats i per millorar el servei. A l’OAC s’estrena un ‘taulell exprés’ per tràmits de curta durada.

 

Canvis a les oficines d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Manresa. Ja s’han posat en marxa els nous serveis a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i a l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE), amb l’objectiu d’oferir un servei més eficient, ràpid, còmode i adaptat a les necessitats de l’usuari.

 

La modificació més rellevant és la implementació del servei de cita prèvia. A partir d’avui ja és possible demanar cita prèvia per a diferents tràmits a través de la web de l’Ajuntament de Manresa (www.manresa.cat) o l’app Viu Manresa, per telèfon, mitjançant el 010 o bé presencialment a la mateixa OAC o OAE. La cita es pot demanar per a partir de l’endemà del dia de la sol·licitud i per a un període de fins a un mes. Caldrà demanar una cita per a cada persona o tràmit que es vulgui realitzar.  En el moment de demanar cita prèvia es podrà consultar la informació i documentació necessària per a dur-lo a terme

 

Les cites prèvies es podran demanar per als tràmits d’empadronament, canvis de domicili i servei d’acollida (en el cas de l’OAC); i per les informacions prèvies per a l’obertura d’activitats (OAE). L’objectiu és anar incorporant la resta de tràmits al sistema, de manera progressiva, per tal que a l’entorn de la segona meitat del 2020, aproximadament, ja es pugui demanar cita prèvia per a tots els tràmits disponibles.

Igualment, s’ha implantat un taulell exprés per tal de realitzar específicament tràmits de curta durada, principalment volants d’empadronament, que es poden resoldre en pocs minuts.

 

Nou horari d’atenció al públic

Des d’aquest dilluns també s’han posat en marxa nous horaris a les oficines, amb l’objectiu d’adaptar-los als fluxos actuals i les necessitats de la ciutadania. Els nous horaris són:

 

-Dilluns i dimecres: De 9 a 18 hores.

-Dimarts, dijous i divendres: De 9 a 15 hores

-Horari d’estiu, de l’1 de juliol al 15 de setembre: De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

 

Fins ara, dimarts i dijous també era obert a la tarda (fins a les 18h), però s’ha comprovat que el nombre d’atencions que es realitzen en aquestes dues tardes representen menys del 6% de les atencions totals de tot el dia.

 

Amb aquesta reestructuració podem reforçar amb més personal les hores de màxima afluència i oferir un millor servei.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat