Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

La regidora d'Igualtat lliura els diplomes als joves que ha fet un curs de reforç de català

Imatge de la notícia
23/07/2015

El curs, que es fa cada any, ha tingut enguany una participació de 40 alumnes provinents de 14 països diferents

 

Aquest matí ha acabat el curs de reforç de català adreçat a alumnes nouvinguts, que es realitza cada any organitzat des del Programa d’Acollida de l’Ajuntament de Manresa amb el suport de la Diputació de Barcelona.

 

Avui, la regidora Acció Social i Cooperació, i d’Igualtat, Mercè Rosich, ha lliurat el diploma als alumnes que han seguit el curs i que provenen de 14 països diferents: Bolívia, Colòmbia,  Gàmbia, Guinea Conakry,  Hondures, Índia, Marroc, Pakistan, Romania, Senegal, Ucraïna, Uruguai, Venezuela i Xina. En el curs hi han participat una quarentena d'alumnes.

 

Aquests alumnes estudien Educació Secundària a Manresa i han fet el curs des del 25 de juny i fins el 24 de juliol al Centre Cívic Selves i Carner i a l’Espai Joan Amades de Manresa. 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat