Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Factura electrònica

D’acord amb la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic i les bases d’execució del pressupost de l’Ajuntament de Manresa, tots els proveïdors podran emetre factures electròniques a l’Ajuntament de Manresa. No obstant, és obligatori l’ús de la factura electrònica per a les entitats següents:

a) Societats anònimes;

b) Societats de responsabilitat limitada;

c) Persones jurídiques i entitats sense personalitat jurídica que no tinguin nacionalitat espanyola;

d) Establiments permanents i sucursals d’entitats no residents en territori espanyol en els termes que estableixi la normativa tributària;

e) Unions temporals d’empreses;

f) Agrupació d’interès econòmic, Fons de Pensions, Fons de capital risc, Fons d’inversions, Fons d’utilització d’actius, Fons de regularització del mercat hipotecari, Fons de titulització hipotecària o Fons de garantia d’inversions.

Els codis DIR3 de l'Ajuntament de Manresa són:

     Oficina comptable: L01081136
     Òrgan gestor: L01081136
     Oficina tramitadora: L01081136

Per a més informació sobre la tramitació de la factura electrònica, us convidem a accedir als enllaços següents:


Bústia de lliurament de factures electròniques

Com crear i enviar factures electròniques

Ens adherits al servei e.Fact

Portal de suport e.Fact

Directori codis DIR3


Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits | Política de privacitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat