Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Factura electrònica

D’acord amb la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el Sector Públic i les bases d’execució del pressupost de l’Ajuntament de Manresa, tots els proveïdors han d’emetre factures electròniques a l’Ajuntament de Manresa.

 

A la factura electrònica s’ha d’indicar el número de referència intern de l’Ajuntament, que es comunica als proveïdors en el document d’adjudicació de l’obra, servei, subministrament, etc... Aquest número de referència comença per 2 a continuació consta l’any i després varis números, amb un nombre total de dígits de 12.

Per confeccionar la factura electrònica necessitareu els codis DIR3 de l'Ajuntament de Manresa, que són:

     Oficina comptable: L01081136
     Òrgan gestor: L01081136
     Oficina tramitadora: L01081136

Per a més informació sobre la tramitació de la factura electrònica, us convidem a accedir als enllaços següents:


Bústia de lliurament de factures electròniques

Com crear i enviar factures electròniques

Ens adherits al servei e.Fact

Portal de suport e.Fact

Directori codis DIR3



Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits | Política de privacitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat