-
Inici -
Serveis - Atenció a la ciutadania
- Acollida i Nova Ciutadania
- Barris i Acció Comunitària
- Comerç, fires i mercats
- Cooperació i Solidaritat
- Cultura
- Comunicació
- Empresa i emprenedoria
- Educació
- Esports
- Feminismes
- Gestió documental i arxiu
- Gestió tributària i recaptació
- Infància
- Habitatge
- Joventut
- LGTBI
- Llengua
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Participació ciutadana
- Persones grans
- Població
- Policia local, Emergències i Protecció Civil
- Projecció exterior - Relacions Internacionals
- Projectes urbans
- Promoció Cultural, Turística i Comercial
- Residus i Neteja
- Sanitat
- Serveis funeraris
- Serveis Socials
- Tresoreria - pagaments
- Treball i ocupació
- Coneixement
- Urbanisme
- Via pública
- Adreces i telèfons municipals
-
Mobilitat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu, aquest divendres
Es duran a terme treballs de neteja de la xarxa general de clavegueram. Aquests treballs inicialment estaven previstos pel dia 31 de juliol i finalment es faran el divendres 1 d'agost.
L’Ajuntament de Manresa informa que aquest pròxim divendres 1 d'agost, de 8.30 a 15.30 h, Aigües de Manresa durà a terme treballs de neteja a la xarxa general de clavegueram del carrer Pirineu, en el tram comprès entre el carrer Madrid i el carrer Aneto. Com a resultat d'aquestes operacions, es preveuen les següents afectacions a la mobilitat:
- El trànsit de vehicles serà tallat al tram del carrer Pirineu, entre el Camí de la Gravera i el carrer Pedraforca.
- L'estacionament quedarà prohibit a la zona afectada pels treballs.
- El servei de transport públic urbà, concretament la línia 3 del Bus Manresa, se'n veurà afectat. Per a més informació sobre les alteracions i canvis, es recomana consultar l'app Bus Manresa, visitar la pàgina web www.manresabus.com, o bé trucar al telèfon 93 875 71 50.