Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Documentació a aportar en tramitació presencial


Documentació a aportar en la tramitació presencial:

  • Sol·licitud i declaració responsable del sol·licitant respecte al compliment dels requisits d'admissió
  • Còpia del DNI/NIE o CIF de la persona sol·licitant 
  • Documentació acreditativa de l’habitabilitat de l’habitatge 
  • Documentació acreditativa d’altres subvencions concedides per a la mateixa finalitat
  • Resolució judicial 
  • Data desnonament 
  • Documentació acreditativa de la titularitat sobre el dret de propietat o d’usdefruit de l’habitatge
  • Còpia del document acreditatiu dels poders del representant de l’entitat en cas de persones jurídiques i DNI/NIE de la persona signant per actuar com a representant legal de l’empresa, si s’escau.
  • Altra documentació complementària


Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat