Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

L'Ajuntament de Manresa inicia la renovació de la T- Bonificada del bus urbà

Imatge de la notícia
09/01/2020

Per evitar esperes innecessàries, es recomana a totes les persones usuàries que sol·licitin cita prèvia trucant al telèfon 010.


 

L’Ajuntament de Manresa inicia aquest proper dilluns, 13 de gener, el període per renovar el carnet i la targeta de bus urbà per als usuaris de la T-Bonificada, per continuar gaudint dels avantatges d’aquest servei gratuït. Amb l’objectiu de facilitar els tràmits i amb esperes innecessàries a l’Oficina d’Atenció Ciutadana  (OAC) -situada a plaça Major núm. 1- es recomana a totes les persones usuàries que sol·licitin cita prèvia trucant al telèfon 010. 


El període de renovació finalitzarà el 29 de febrer. A partir de l’1 de març, aquells titulars de T- Bonificada que no disposin de la targeta vigent per l’any 2020 hauran de pagar el bitllet per accedir al servei. 


La T-bonificada és una targeta que dóna dret als usuaris a viatges gratuïts il·limitats en el bus urbà de Manresa i es renova anualment amb un cost de 6 euros el carnet i 6 euros la targeta, que es poden pagar  directament a les oficines de l'Ajuntament (plaça Major, 5).  


Es preveu que durant aquest període passin per l'OAC més de 3.000 persones. 

 

Horaris d’atenció al públic i servei amb cita prèvia

 

Cal recordar que, amb l’objectiu d’oferir un servei més eficient, ràpid, còmode i adaptat a les necessitats de l’usuari, des del mes de novembre passat es van posar en marxa  nous horaris a les oficines d’atenció a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i a l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE).

 

La modificació més rellevant és la implementació del servei de cita prèvia.  Des de fa dos mesos és possible i aconsellable per gaudir d’un millor servei demanar cita prèvia per a diferents tràmits a través de la web de l’Ajuntament de Manresa (www.manresa.cat) o l’app Viu Manresa, per telèfon, mitjançant el 010 o bé presencialment a la mateixa OAC o OAE.

 

 Els nous horaris són:

 

-Dilluns i dimecres: De 9 a 18 hores.

-Dimarts, dijous i divendres: De 9 a 15 hores. 

-Horari d’estiu, de l’1 de juliol al 15 de setembre: De dilluns a divendres, de 9 a 14 hores.

 

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat