Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Èxit de la visita 4.0 a l'empresa Tecnical organitzada en el marc del projecte Ocupació al Bages Industrial

Imatge de la notícia
27/10/2019

L’acte tenia com a objectiu principal mostrar aplicacions 4.0 i va combinar explicacions més teòriques amb exemples pràctics per poder visualitzar diferents utilitats d’aquestes tecnologies al sector industrial.

 

El passat divendres es va celebrar amb molt d’èxit una visita 4.0 a l’empresa Tecnical organitzada per l’ajuntament de Manresa en el marc del projecte Ocupació al Bages Industrial (OBI) i el Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM).

 

Joan Badia Lladó, gerent de l’empresa i Cristina Cruz i Mas, regidora d’Ocupació, Empresa i Coneixement, van ser els encarregats de donar la benvinguda a les empreses assistents.

 

L’acte que tenia com a objectiu principal mostrar aplicacions 4.0, va combinar explicacions més teòriques amb exemples pràctics per poder visualitzar diferents utilitats d’aquestes tecnologies al sector industrial.

 

Alba Ribó enginyera de Tecnical va parlar sobre el telemanteniment, tenir la màquina connectada perquè ens doni informació de possibles incidències o de paràmetres de funcionament des de qualsevol ubicació. Ribó, va parlar també sobre el IO-link, els avantatges de la comunicació a través dels sensors, com podrien ser la reducció del cablejat o l’intercanvi bidireccional de dades.  

 

Oriol Reguant enginyer de l’empresa va mostrar diferents utilitats de la visió artificial, com la verificació dels codis de barra o controls de qualitat. Es va incidir amb l’evolució dels equips en aquest camp, amb les grans prestacions que ofereix i la seva facilitat de programació. Reguant, va ensenyar també el funcionament dels robots col·laboratius (cobots), la seva facilitat d’ús, el guiat manual i la seguretat,  diferenciant aquests dels robots industrials.

 

En acabar les ponències es va donar pas a un piscolabis on els empresaris del territori van poder fer networking.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat