Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

S'ha obert la convocatòria per demanar subvencions per a nova implantació i millora comercial dels establiments

Imatge de la notícia
15/07/2019

El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 31 de desembre de 2019 o fins a exhaurir pressupost

 

El Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM) del Departament d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya ha obert la convocatòria per demanar subvencions per a les empreses en l’àmbit del comerç, serveis, artesania i la moda. Es subvenciona el 50% de la despesa documentada d’instal·lació  o compravenda d’un comerç, amb un màxim de 5.000€ sempre i quan la inversió mínima del projecte sigui de 2.000€. Queden excloses aquelles inversions que superin els 60.000€.

El període de sol·licitud és va obrir la setmana passada i finalitza  el  31 de desembre de 2019 o fins exhaurir el pressupost total de 1.590.000€.

Poden ser beneficiaris d’aquests ajuts les empreses de comerç i serveis, artesania i moda; i les parades de mercats municipals sedentaris i no sedentaris.

 

Accions subvencionables

Àmbit 1: recuperació dels locals buits

-          La compra, arrendament o concessió administrativa de locals.

-          L'ús d'aparadors de locals tancats.

-          La continuïtat de l'empresa comercial.

-          L'ampliació de la superfície de venda annexionant un nou local.

 

Àmbit 2: reforma d'establiments

 

-          La reforma de l'establiment en parades de mercats municipals sedentaris

-          L'adequació de les parades de mercats municipals no sedentaris (on el sol·licitant n'acrediti la titularitat en, com a mínim, els darrers 5 anys).

-          La reforma de l'establiment de botigues a peu de carrer que tinguin una antiguitat mínima de 10 anys (on el sol·licitant n'acrediti la titularitat en, com a mínim, els darrers 10 anys).

 

Àmbit 3: sistemes de “Click & Collect”

 

-          Instal·lació de sistemes digitalitzats de punts de recollida (compra de guixetes i/o armaris amb el software corresponent).

 

 Per a més informació i tramitació de la sol·licitud consultar l’adreça   http://ow.ly/EcQQ30p8t83

 

Documentació

 

-          Fotografia de la façana i de l'interior de l'establiment, o de la parada de mercat (previ a la realització de les accions).

-          Còpia de la llicència d'obertura municipal o documentació equivalent (àmbit 2).

-          En el cas d'accions de recuperació dels locals buits (àmbit1), còpia del contracte corresponent degudament signat.

-          Pressupost detallat o factures de les actuacions (àmbits 1, 2 ó 3).

-          Referència de l'Informe de resultat de l'autodiagnosi TIC del CCAM:  http://autodiagnosi.ccam.cat/

 

Per a poder fer la tramitació heu de disposar del Certificat digital:  Per a poder obtenir la identificació digital les persones sol·licitants es poden adreçar a les oficines incloses al web de l'idCAT. Podeu consultar també el dossier "Què cal fer quan vull fer servir un certificat digital".

Per qualsevol qüestió podeu trucar al CEDEM  (93 878 76 25) o enviar un correu electrònic a l’adreça (cedem@ajmanresa.cat)

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat