Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Bany nocturn aquest divendres a la piscina exterior municipal de Manresa

Imatge de la notícia
09/07/2019

Els joves a partir de 14 anys podran gaudir de les 9 a 12 de la nit  d’un bany a la llum de la lluna amb ambient, música chill-out i servei de bar.

 

En el marc de les activitats d´estiu Manresa jove 2019, la piscina exterior de les Piscines municipals obrirà aquest divendres, 12 d juliol, de 9 a 12 de la nit per oferir un bany a la llum de la lluna amb ambient, música chill-out i servei de bar.

 

Les Piscines Nocturnes és una activitat organitzada per l´Ajuntament de Manresa i les Piscines municipals adreçada a joves a partir de 14 anys. El preu és de 3 euros (Gratuït pels abonats a les piscines) i cal portar banyador i xancletes. L’entrada s’ha de comprar a les piscines municipals i s’ha de presentar signada l’AUTORITZACIÓ pels menors d’edat.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat