Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament del 25 de gener del 2018

Imatge de la notícia
22/01/2018

 

Resolució

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 1, amb caràcter ordinari, per al dia 25 de gener de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 15/2017, del dia 18 de desembre de 2017.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10539, de 13 de desembre de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 22/2017, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 10994, de 22 de desembre de 2017, sobre contractació en règim laboral temporal i pel procediment de màxima urgència, de dues persones per realitzar tasques al Casal de Nadal als Centres Oberts.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10675, de 14 de desembre de 2017, sobre aprovació del Pla Normatiu Municipal de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2018.-

 

2.4.-     Donar compte de la resolució de l’alcalde núm. 111, de 10 de gener de 2018, sobre incoació d’expedient per determinar els mèrits o circumstàncies que puguin aconsellar donar el nom d’Irene Polo Roig al vial perpendicular a l’Avinguda de la Pirelli, entre el camí de Rajadell i el carrer de Monistrolet.-

 

2.5.-     Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria en compliment de la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (4t. trimestre 2017).-

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del Pressupost general de l’Ajuntament de Manresa per a l’exercici 2018.-

 

3.2.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concessió de la Medalla de la ciutat al Mèrit de la Solidaritat a Flors Sirera Fortuny.-

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del projecte municipal d’obra ordinària anomenat “Projecte de remodelació i preparació del camp de futbol Mion – Puigberenguer per a instal·lació de gespa artificial”.-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del projecte municipal d’obra ordinària anomenat “Projecte d’instal·lació de gespa artificial i elements auxiliars al camp de futbol Mion – Puigberenguer”.-

 

 

  1. 5.            ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

 

5.1       Regidoria delegada de Turisme

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la sol·licitud d’afiliació de l’Ajuntament de Manresa a l’Agència Catalana de Turisme i de l’adhesió a les marques Arts i Cultura, i Ciutats i Viles amb caràcter.-

 

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada de Cooperació

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, d’un reconeixement de crèdit extrajudicial relatiu al procediment incoat arran de la mort violenta de la cooperant manresana Flors Sirera Fortuny, a Ruanda.-

 

6.2       Regidoria delegada de Cultura i Joventut

 

6.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla Local de Joventut de Manresa 2018-2021.-

 

7.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

7.1       Regidoria Delegada d’Hisenda i Organització

 

7.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’adhesió de l’Ajuntament de Manresa a la Xarxa de Prevenció i Control del Tabaquisme a la Catalunya Central, i de nomenament de representant municipal.-

 

7.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

7.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la Plantilla de personal al servei de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2018.-

 

7.2.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de les retribucions del personal al servei de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2018.-

 

 

8.         PROPOSICIONS

 

8.1.-     Proposició del Grup Municipal de la CUP per instar la Generalitat de Catalunya a combatre la situació d’emergència social.-

 

 

9.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

10.       Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

11.       Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 57, 58, 60, 1 i 2, que corresponen a les sessions dels dies 12, 19 i 27 de desembre de 2017 i 2 i 9 de gener de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 53 del dia 14 de novembre de 2017.

 

12.       Donar compte de diversos escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.

 

 

13.       PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

 

 

 

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat