Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 23 de gener de 2018

Imatge de la notícia
21/01/2018

 

 

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

  

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 5 per al dia 23 de gener de 2018,  a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

 Ordre del dia

    

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 59, que va tenir lloc el dia 19 de desembre de 2017.

 

 2.         Alcaldia

  

2.1       Ratificar, si escau, la resolució de l’alcalde, núm. 11147, de 27 de desembre de 2017, relativa a la personació de l’Ajuntament com a part codemandada davant la Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el recurs contenciós administratiu núm. 380/2017, interposat contra l’acord de la Comissió Territorial d’Urbanisme de la Catalunya Central, d’aprovació definitiva del Pla d’ordenació urbanística municipal de Manresa.

   

 3.         Àrea de Territori

   

3.1       Regidoria delegada de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

 

 3.1.1    Ratificar, si escau, la Resolució del tinent d’alcalde, regidor delegat de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis, núm. 11229, de 28 de desembre de 2017, referent a l’aprovació del règim tarifari del servei públic de transport urbà de viatgers per a l’exercici 2018.

   

4.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

4.1       Regidoria delegada d’Acció social

   

4.1.1    Aprovar, si escau, la 5a revisió del preu del contracte de la concessió administrativa del servei de transport adaptat.

   

4.2       Regidoria delegada d’Habitatge i Barris

 

 4.2.1    Aprovar, si escau, la convocatòria de concurs públic per a l’atorgament de concessions de drets funeraris sobre sepultures del cementiri municipal.

  

 4.3       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

 

4.3.1    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (Exp. SPU.SAN 50/2017).
 

 

 4.4       Regidoria delegada d’Ensenyament i Universitats
 

 4.4.1    Aprovar, si escau, l’ adjudicació de la concessió de domini públic que té per objecte la rehabilitació de les edificacions existents a la finca situada a l’antic escorxador de Manresa, l’ordenació i urbanització dels espais exteriors i la posterior explotació mitjançant ús privatiu de l’immoble, amb la finalitat d’ampliar el campus universitari de Manresa, a favor de la proposició presentada per la Fundació Universitària del Bages

 

  

5.         Àrea d’Hisenda i Governació

  

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

5.1.1    Aprovar, si escau, l’adjudicació del servei de retirada, eliminació i reciclatge de documents procedents d’arxius de gestió de les dependències municipals i de l’arxiu.

   

5.1.2    Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 60 i del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de manteniment i conservació, consolidació, reforma i rehabilitació en edificacions del centre històric, i d’obres de reforma, reparació o rehabilitació d’elements catalogats d’edificis inclosos en el pla especial urbanístic de protecció del patrimoni, i d’obres d’intervenció total en algun dels paraments que configuren l’envolvent d’immobles (façanes, coberta, mitgeres...), situats al centre històric, respectivament.

   

5.1.3    Aprovar, si escau, l’estimació parcial de diverses sol·licituds de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de  reforma, reparació o rehabilitació d’elements catalogats d’edificis inclosos en el pla especial urbanístic de protecció del patrimoni, i concedir el benefici fiscal del 50 i del 60% de la quota, per no complir els requisits per a l’obtenció del benefici sol·licitat.

   

5.1.4    Aprovar, si escau, la desestimació de diverses sol·licituds de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de reforma, reparació o rehabilitació d’elements catalogats d’edificis inclosos en el pla especial urbanístic de protecció del patrimoni, i d’obres de rehabilitació de façanes del centre històric.

       

5.2      Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

5.2.1    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament, en règim de personal funcionari, amb l’activitat privada no remunerada de director del Festival CLAM.

       

6.         Assumptes sobrevinguts

  

7.         Precs, preguntes i interpel·lacions

 

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat