Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Es cancel·la el recital "Parlem dels Bertrana" de demà al Tocats de Lletra

25/10/2017

L’espectacle, protagonitzat per Lluis Calderer i Laura Borràs, se suspèn perquè aquest ultima no hi podrà assistir a causa de la situació política excepcional d’aquests moments, segons ha comunicat la Institució de les Lletres Catalanes de la qual Borràs n’és la directora.

 

L’espectacle “Parlem dels Bertrana”, previst per demà, divendres 27 d’octubre a les 7 de la tarda i protagonitzat per Lluis Calderer i Laura Borràs, en el marc del Tocats de Lletra, se suspèn a causa que Laura Borràs, directora de la Institució de las Lletres Catalanes, no podrà venir. L’entitat ha tramés un comunicat per dir que Borràs “no hi podrà assistir a causa de la situació política excepcional d’aquests moments”.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat