Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa del 19 d'octubre de 2017

Imatge de la notícia
16/10/2017

 

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 11, amb caràcter ordinari, per al dia 19 d’octubre de 2017, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta núm. 10, que corresponen a la sessió del Ple de la corporació de dia 21 de setembre de 2017.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1       Donar compte de la Resolució del l’alcalde, núm. 7628, de 15 de setembre de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 15/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.2       Donar compte de la Resolució del l’alcalde, núm. 8352, de 6 d’octubre de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 16/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.3       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 7710, de 19 de setembre de 2017, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde el dia 20 de setembre de 2017.

 

 

2.4       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 8494, de 13 d’octubre de 2017, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel segon tinent d’alcalde els dies 14 i 15 d’octubre de 2017.

 

2.5       Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 8236, de 29 de setembre de 2017, sobre contractació en règim laboral temporal i pel procediment de màxima urgència, d’una persona com a tècnica de grau mitjà per dur a terme la gestió i execucio del projecte Pla de Transició al Treball (PTT).

 

2.6       Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 8282, de 4 d’octubre de 2017, sobre nomenament pel procediment de màxima urgència, d’una persona com a funcionària interina, auxiliar administrativa, amb motiu d’una acumulació de tasques.

 

2.7       Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria, de 5 d’octubre de 2017, sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la llei 3/2004 de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (3r trimestre 2017).

 

 

3.         ÀREA DE TERRITORI

 

3.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

3.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, d’un reconeixement de crèdit extrajudicial per import de 6.000 €, a favor de Frescoop, SCCL, en concepte dels treballs de coordinació de les activitats per a la celebració de la Festa del Tomàquet.

 

4.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

4.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

4.1.1    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de l’aplicació pressupostària 3342 48920- Promoció Teatre, Música i Dansa. Subvencions nominatives.

 

4.1.2    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 17/2017, dins el pressupost municipal vigent.

 

4.1.3    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de les Ordenances fiscals que han de regir a partir de l’1 de gener de 2018.

 

4.1.4    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de les tarifes del preu públic Manresa Salut Esport.

 

4.1.5    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació del finançament de  l’aplicació pressupostària 151.12.600.00 Gestió urbanística-Inversions en terrenys.

 

4.1.6    Dictamen sobre aprovació, si escau, del canvi de finançament de diverses aplicacions pressupostàries relacionades amb la subvenció del Programa Operatiu FEDER Catalunya 2014-2020, destinada al projecte Manresa 2022: Arribada del Camí Ignasià.

 

5.         PROPOSICIONS

 

5.1       Proposició dels Grups Municipals d’ERC, CDC, CUP i DM, de condemna a la brutalitat policial de l’Estat a Catalunya.

 

5.2       Proposició dels Grups Municipals de CDC i ERC sobre els comptadors telegestionables.

 

6.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

7.         Donar compte de les resolucions dictadesper l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

8.         Donar compte de les actes dela Junta de Govern Local amb caràcter  reservat núm. 41, 42, 44 i 45, que corresponen a les sessions dels dies 12, 19 i 26 de setembre i 4 d’octubre de 2017, i  de l’acta dela Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 36, del dia 18 de juliol de  2017.

 

9.         PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat