Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Tornen a ser operatius els 19 parquímetres de la zona blava afectats per actes vandàlics

Imatge de la notícia
27/02/2017

Tècnics de manteniment han finalitzat els treballs de reparació de les màquines afectades


 

La regidoria de Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa ha informat que les 19 màquines expenedores de la zona de blava -que van ser inutilitzats en actes vandàlics- ja tornen a ser operatives després que els serveis de manteniment contractats per Eysa, empresa concessionària de la zona blava de Manresa, hagin finalitat els treballs de reparació.


 

Recordem que aquests treballs de reparació són la conseqüència de la tercera acció vandàlica que reben les màquines expenedores de la ciutat en els darrers dos mesos -en un dels atacs es van inutilitzar 7 màquines i en un altre 14, i en el darrer 19 més. Manresa compta un total de 36 parquímetres repartits per la ciutat.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat