Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Comencen els assaigs del 'flashmob' que aplegarà més de 700 nens durant la Setmana dels Drets dels Infants

Imatge de la notícia
05/10/2016

Setze escoles de Manresa s’han apuntat a la proposta que ha engegat l’Ajuntament de ballar una coreografia a ritme de “La llum que portes dins” dels Gossos, el proper 18 de novembre al matí.


 

Avui al matí han començat els assaigs per aprendre la coreografia del ‘flashmob’ que es farà a la plaça Major de Manresa el proper 18 de novembre a 2/4 d’11 del matí. Un ‘flashmob’ que tindrà com a protagonistes els alumnes de 4t de Primària de la ciutat, més de 700, de les 16 escoles que s’han apuntat a la proposta.

 

En els assaigs, que s’han iniciat a l’Escola Vedruna i que recorrerà gran part de les escoles de Manresa, s’ensenya als nens a ballar tots plegats una petita coreografia al ritme de la cançó “La llum que portes dins” del grup manresà Gossos.

 

Aquest ‘flashmob’ és una activitat que s’emmarcarà dins la Setmana dels Drets dels Infants i dins la campanya de promoció de la ciutat engegada per l’Ajuntament de Manresa.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat