Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Divendres es farà en diversos punts de Manresa un tractament amb herbicida per al control de les males herbes

Imatge de la notícia
09/08/2016

Les tasques es duran a terme a diverses places de la ciutat, al cementiri i al pendent de l’Abat Oliba el divendres 12 d’agost a les 8 hores del matí.


 

El proper 12 d’agost a partir de les 8 hores es tractarà amb herbicida diferents punts de la ciutat per tal de controlar la proliferació de les males herbes.

 

Les tasques, a càrrec de l’unitat de Parcs i Jardins de l’Ajuntament de Manresa, es realitzaran a la plaça 11 de setembre, a la plaça Espanya, al cementiri, a la plaça Bages, a la plaça de La Creu, a la rotonda i al pendent de l’Abat Oliba i a la plaça Prat de la Riba.

 

Durant el tractament, que es realitzarà amb una motxilla de 16 litres, no es permetrà l’accés a la zona a persones alienes als treballs i se’n limitarà l’accés fins que el producte estigui totalment sec, que es preveu que siguin dues hores.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat