Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

La segona edició de la Batalla de Bandes disputarà la gran final aquest dissabte a la Sala Stroika

Imatge de la notícia
06/06/2016

Les tres bandes finalistes del concurs organitzat per l’entitat Vincatorze i amb el suport de Manresa Jove i Casa de la Música són:  Alien in my room, Sòdia i Jokb.


 

La SalaStroikade Manresa acollirà aquest dissabte la gran final de la segona edició del concurs Batalla de Bandes. Els grups Alien in my room, Sòdia i Jokb es disputaran el primer  lloc a partir de les 9 del vespre  La final consisteix en l’actuació en directe dels tres grups, així com l’actuació com a convidat del grup Sigelpa, formació de música irlandesa amb pinzellades d’estil punk, que toquen sota el nom compost per les sigles que regeixen els 7 pecats capitals

 

El concurs Batalla de Bandes va arrencar el passat 14 de maig i va finalitzar dissabte passat, 4 de juny, amb la participació d’un total de 12 bandes inscrites d’estils molt diversos. Des de formats més acústics a heavy metal clàssic passant per ska, surf rock, indie, rock americà, etc... Totes les bandes van poder tocar a l’Espai Joan Amades els seus temes o bé versions. Al finalitzar de les actuacions el vot del públic era qui decidia quines eren les bandes finalistes.

 

Després de l’actuació dels 12 grups, de les quals dues bandes per motius personals no van poder participar en el concurs, la classificació i nombre de vots va ser el següent: Aliens in my room (38 vots); Sòdia (38 vots); Jokb (33 vots); S’Fumatto (29 vots); No Matters (24 vots); Malvenidos (14 vots); Paradox (14 vots); The Wends (12 vots); Dryzer (9 vots) i  Psychodrome (3 vots).

 

Per acabar, la classificació final la decidirà un jurat integrat per David Sisó, professor de conservatori;  Josep Corral,  periodista;  Marc Padró, membre de Casa dela Música;  Bernat Garcia, membre de l’associació Vintcatorze, i Marc Vilardell Casado director de Ràdio Balsareny.

 

El primer premi del concurs consta de 2 temes d’estudi gravats en un estudi professional, el segon premi un stage ala Sala Stroika (residència i poliment de directes) i el tercer premi material musical per un valor de 150 euros.

 

Aquesta activitat està coorganitzada per l’associació Vintcatorze, Casa dela Músicai Ajuntament de Manresa i compta amb la col·laboració d’empreses com Solans i Sibelius, entre d’altres.

 

Per a més informació: www.manresajove.cat.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat