Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Pla per a la diversitat afectiva, sexual i de gènere

Actualment des de l’Ajuntament de Manresa estem elaborant el Pla Local per la diversitat afectiva, sexual i de gènere que guiarà les polítiques d’aquest àmbit els propers quatre anys...I ens encantaria comptar amb la teva participació.

En aquest moment estem elaborant la diagnosi, per la qual ja hem realitzat una enquesta de participació ciutadana (en el document adjunt podeu trobar els resultats d'aquesta), entrevistes a persones clau i realitzarem també dos grups focals.

Si tens ganes de participar en un dels dos grups focals per debatre sobre l'estat de la diversitat afectiva, sexual i de gènere al municipi, pots contactar amb nosaltres a travès del corrreu sai@ajmanresa.cat, o bé trucant al 938752310.

Grups focals:

  • Grup focal 1: dirigit a la ciutadania del col·lectiu LGTBI+ o ciutadania molt propera. Dimarts 7 de febrer de 17:30 h a 19:30 h. Cal confirmar assistència.
  • Grup focal 2: dirigit a institucions del municipi. Dilluns 13 de febrer de 9:30 h a 11:30 h. Cal confirmar assistència.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat