Barris i Acció Comunitària
La Unitat de Barris de l’Ajuntament de Manresa és un servei que actua com a finestra única dirigit a les associacions de veïns i veïnes de Manresa, per tal de recollir les demandes, aportacions, suggeriments, queixes o qualsevol altra qüestió que les entitats veïnals necessitin i en referència a qualsevol aspecte o tema que plantegin.
Serveis dirigits a les Entitats Veïnals
Finestra única per a les associacions de veïns i veïnes
- Dues visites anuals a totes les associacions de veïns i veïnes de Manresa. En aquestes visites les associacions de veïns i veïnes poden fer totes les seves demandes, exposar els problemes o situacions que preocupin al veïnat de cada un dels barris manresans i sobre qualsevol temàtica, com ara cultura, ensenyament, esports, serveis socials, neteja, parcs i jardins, mobilitat, sanitat, civisme o qualsevol altre àmbit.
- Les entitats veïnals es poden dirigir qualsevol dia laborable i en horari de treball a la Unitat de Barris per correu electrònic, telèfon del servei o de forma presencial, per tal de fer arribar qualsevol incidència que afecti als barris.
Gestió locals de les entitats veïnals
Des de la Unitat de Barris, es gestionen les condicions de les llicències d’ocupació o altres instruments jurídics, pel que fa a la cessió d’espais i locals de titularitat municipal per tal d’ubicar les seus socials de les associacions de veïns i veïnes.
Convocatòria anual de subvencions de pública concurrència
La Unitat de Barris convocarà anualment, sempre que el pressupost municipal anual de l’Ajuntament així ho contempli, subvencions de pública concurrència.
Suport a les activitats, esdeveniments i festes de caràcter lúdic cultural organitzat per les Associacions de veïns i veïnes
- Adreça: Edifici Infants. Carretera de Vic, 16
- Telèfon: 93 878 23 00
- Correu electrònic: barris@ajmanresa.cat
- Horari:De dilluns a divendres, de 9 a 14h