Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Atenció a la dependència i discapacitat

La finalitat és realitzar una atenció professional específica per a les persones dependents. Atendre a les persones/famílies que volen tramitar la sol·licitud de dependència i elaborar el pla individual d’atenció a aquelles persones amb resolució de grau de dependència.

Ofereix:
L’estudi i diagnòstic de cada situació. Informació i tràmit de la sol·licitud de dependència. Intervencions personalitzades ajustades a cada situació. Recerca de recursos. Elaboració i seguiment del pla individual d’atenció de la persona dependent.

Adreçat a:
Les persones dependents residents a Manresa i les seves famílies.

Per fer la sol·licitud de reconeixement de la situació de dependència i del dret als serveis i prestacions vinculades, cal omplir i signar l’imprès que es troba aquí.

Informació:

Carrer Cintaires 30-32, 3r. (Ateneu Les Bases)  Telèfon 93 878 43 40 o  whatsapp municipal 644 069 801

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat