-
Inici
-
Serveis
- Atenció a la ciutadania
- Acollida i Nova Ciutadania
- Barris i Acció Comunitària
- Comerç, fires i mercats
- Cooperació i Solidaritat
- Cultura
- Comunicació
- Empresa i emprenedoria
- Educació
- Esports
- Feminismes
- Gestió documental i arxiu
- Gestió tributària i recaptació
- Infància
- Habitatge
- Joventut
- LGTBI
- Llengua
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Participació ciutadana
- Persones grans
- Població
- Policia local, Emergències i Protecció Civil
- Projecció exterior - Relacions Internacionals
- Projectes urbans
- Promoció Cultural, Turística i Comercial
- Residus i Neteja
- Sanitat
- Serveis funeraris
- Serveis Socials
- Tresoreria - pagaments
- Treball i ocupació
- Coneixement
- Urbanisme
- Via pública
- Adreces i telèfons municipals
- Matmusa
-
Policia local, Emergències i Protecció Civil
-
Unitat de Protecció Civil
Codis d'emergència 112 per a masies, habitatges i edificacions aïllades en zona rural
S’ha posat en funcionament un sistema per facilitar la ràpida localització de masies, habitatges i edificacions aïllades en el medi rural, en cas d’emergència.
Això ha estat possible gràcies a un Conveni entre el Departament d’Interior de la Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Bages i l’Ajuntament de Manresa; que ha permès obtenir un registre comú codificat, que inclou el nom i la geolocalització de les edificacions aïllades del medi rural del terme municipal de Manresa.
La codificació i dades obtingudes han estat incorporades en el Sistema d’Informació Geogràfica d’Emergències i Seguretat de Catalunya (SIGESCAT), de manera que, en cas de trucada al telèfon d’emergències 112, indicant el codi que correspon a la vostra ubicació, els serveis d’emergència us podran localitzar de manera fàcil i ràpida, sense haver de donar cap més explicació de com arribar-hi. Amb una important reducció del temps de resposta davant l’emergència.
Recolliu presencialment i de manera GRATUITA la vostra tarja a:
Protecció Civil Manresa
C. Castelladral 5 (Palau Firal de Manresa).
Dilluns, dimecres i dijous de 9:00h a 14:00h.
Cal aportar:
- DNI o document identificatiu de la persona compareixent.
- Referencia cadastral de l’immoble o finca rural que trobareu, d’entre altres, al rebut de l’IBI.
Per a més informació, truqueu al (93) 872 91 00













