Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

El Camí del Comiat

Segons recull la tradició oral i escrita, durant la seva estada a Manresa, Sant Ignasi solia visitar Viladordis i el santuari de la Salut de manera assídua. Algunes d’aquestes narracions, recullen un important episodi de l’experiència ignasiana que tingué lloc en aquest espai, relacionat amb un desmai del sant que va esdevenir-se una tarda de juny de 1522, després de diversos dies de dejunis i penitències.

En aquest itinerari, recorrereu el camí que uneix la Cova i Viladordis, passant pels carrers del passatge de la Cova, nou de Santa Clara, per la Creu del Tort i el convent de Santa Clara. Des d’allà arribareu a la cèlebre Creu de la Culla, i des d’aquest punt fins a Viladordis. Seguireu les passes del camí de Sant Jaume, però en direcció contrària a la usual.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat