-
Inici -
Serveis - Atenció a la ciutadania
- Acollida i Nova Ciutadania
- Barris i Acció Comunitària
- Comerç, fires i mercats
- Cooperació i Solidaritat
- Cultura
- Comunicació
- Empresa i emprenedoria
- Ensenyament
- Esports
- Feminismes
- Gestió documental i arxiu
- Gestió tributària i recaptació
- Habitatge
- Infància
- Joventut
- LGTBI
- Llengua
- Medi Ambient
- Mobilitat
- Participació ciutadana
- Residus i Neteja
- Persones grans
- Policia local, protecció civil i emergències
- Població
- Projectes urbans
- Sanitat
- Serveis funeraris
- Serveis Socials
- Tresoreria - pagaments
- Treball i ocupació
- Coneixement
- Urbanisme
- Via pública
- Adreces i telèfons municipals
-
Sanitat - Actes del Consell Municipal de Drogodependències i altres Addiccions
- Actes del Consell Municipal de Salut
- Alimentació saludable
- Altres animals / plagues
- Animals de companyia
- Educació sanitària
- Enquesta de percepció de salut
- Farmàcies d'urgència
- Manresa càrdioprotegida
- Pla municipal de salut
- Prevenció d'addiccions
- Segell de Qualitat Sanitària
- Seguretat i higiene alimentària
- Subvencions de Salut Pública
- Tatuatge, pírcing i micropigmentació
-
Seguretat i higiene alimentària - Manipuladors aliments
- Declaració responsable en matèria de seguretat alimentària (Sol·licitud d'Inscripció al cens municipal d'establiments minoristes d'alimentació de Manresa)
- Plans autocontrols
- Sectors alimentaris
- Normativa general
- Inspeccions establiments minoristes alimentació
- Campanya seguretat alimentària "Manresa et cuida"
Seguretat i higiene alimentària
Les actuacions de seguretat i higiene alimentària s'adrecen a la vigilància i control dels agents físics, químics i biològics que són presents en els aliments o que aquests poden vehicular
Els objectius generals del programa són:
- Prevenir l’aparició de malalties transmeses pels aliments
- Informar de la legislació vigent en matèria sanitària i control de la seva aplicació
- Promoure l’adequació dels establiments minoristes i mercats municipals a les condicions higienicosanitàries establertes a la normativa vigent i fomentar la implantació de plans d’autocontrol basat en el sistema APPCC
- Vetllar pel bon estat de manteniment i neteja de les instal·lacions dels establiments alimentaris, les bones pràctiques de manipulació i la qualitat sanitària dels productes alimentaris
Des de l'entrada en vigor de la Llei 18/2020, del 28 de desembre de facilitació de l'activitat econòmica , els establiments tenen el deure de relacionar-se digitalment amb les administracions públiques. Per tal de facilitar-vos aquests tràmits , trobareu una explicació a l'apartat de documents d'aquesta mateixa pàgina