Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

L'Ajuntament de Manresa busca 14 perfils joves per treballar 12 mesos a través del programa de Primera Experiència

Imatge de la notícia
09/03/2023

Cal tenir de 16 a 29 anys i estar en situació de recerca de feina. Les contractacions es duran a terme aquest mes de març i seran a jornada completa. L'objectiu d'aquest programa, que es desenvolupa en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) finançat amb els fons Next Generation de la Unió Europea, és que adquireixin les primeres experiències laborals, així com competències i habilitats socials i professionals.

 

L’Ajuntament de Manresa contractarà aquest mes de març 14 persones joves per treballar durant un any en diferents àrees de l’administració, en el marc del programa de Primera Experiència professional en les Administracions Públiques del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC).

L'objectiu d'aquest programa, que es desenvolupa en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) finançat amb els fons Next Generation de la Unió Europea, és que les persones joves desocupades adquireixin, en el si dels serveis prestats per les administracions públiques, les primeres experiències en l'ocupació, així com competències i habilitats socials i professionals.

 

A través del programa de Primera Experiència, es cobriran preferentment llocs en tasques relacionades amb la transició ecològica i l'economia verda, la digitalització de serveis, la cohesió social –l'atenció de la dependència i intervenció amb col·lectius vulnerables, la rehabilitació d'entorns i habitatge–, així com el desenvolupament local rural.

Per poder accedir a una de les places, cal tenir entre 16 i 29 anys;  estar en situació d’atur i registrat al SOC, així com haver finalitzat els estudis sol·licitats com a màxim en els darrers tres anys.

L’inici d’aquestes contractacions es durà a terme a finals d’aquest mes de març i s’estan seleccionant els perfils previstos:

  • Tècnic/a en Economia Social
  • Tècnic/a en Medi Ambient
  • Biòleg/a
  • 2 Tècnics/ques orientadors/es laborals
  • Tècnic/a de RRHH
  • 3 Tècnics/ques especialistes informàtics/ques
  • Tècnic/ca especialista informàtic/a per RRHH
  • Advocat/da
  • Arxivista
  • Tècnic/a SAI
  • Community Manager


Les contractacions, que seran a jornada completa, tindran una durada de 12 mesos mitjançant la modalitat de contracte en pràctiques.  Durant aquest període li serà assignat a cada jove un tutor/a que farà un acompanyament i seguiment de les tasques encomanades.


Per a més informació podeu contactar directament amb ProManresa al telèfon 93 877 64 90 o enviar CV cec a gdomenech@ajmanresa.cat

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat