Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Talls de trànsit al Camí dels Tovots i Camí del Grau per obres a la carretera de Viladordis

12/03/2018

Els vehicles hauran de fer recorreguts alternatius per la Pujada Roja o des del carrer Font dels Capellans

El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ha comunicat que, dins dels treballs de les obres de millora de la carretera de Viladordis de Manresa.

 

  • Per motius tècnics i climatològics es manté tallat al transit de vehicles l’accés del Camí dels Tovots a la carretera de Viladordis, de manera que els vehicles accedeixen i surten del Camí dels Tovots des de la Ctra. De Vic (Pujada Roja).

 

  • Demà dimecres 14 de març, amb motiu de la urbanització de l’accés a Camí del Grau des de  la nova rotonda de Ctra. Viladordis, es tallarà al trànsit de vehicles, de manera que els vehicles accediran i sortiran del Camí del Grau des del carrer Font dels Capellans.

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Whatsapp a l'Ajuntament
  • Síndica de greuges
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat