Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Treballs d'Aigües de Manresa als carrers Sant Magí, Francesc Joanola i Pedregar a partir de dilluns

14/08/2025

Al llarg de la setmana vinent es duran a terme talls de trànsit als carrers afectats pels treballs de reparació i inspecció d’avaries a la xarxa de clavegueram

L’Ajuntament de Manresa informa que l’empresa Aigües de Manresa S.A. durà a terme, a partir del dilluns 18 d’agost, treballs d’inspecció i reparació de possibles avaries a la xarxa general de clavegueram. Les actuacions afectaran diversos trams dels carrers Sant Magí, Francesc Joanola i Pedregar i comportaran talls de trànsit mentre durin les tasques.

Dilluns 18 i dimarts 19 d’agost, de 7.30 a 15 h, es realitzaran talls de trànsit al carrer Sant Magí, al tram fins al carrer Francesc Joanola. Es manté l’accés i la sortida de vehicles als guals afectats.

Dimecres 20 i dijous 21 d’agost, de 7.30 a 15 h, es realitzaran diversos talls de trànsit al carrer Francesc Joanola tram entre el carrer Divina Pastora i carrer Sant Magí, mantenint l'accés i sortida de vehicles als guals afectats.

Dilluns 18 d’agost es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Pedregar, en el tram entre el carrer Sabateria i la Plaça Pedregar. Es mantindrà l'accés i sortida dels guals en el tram afectat des dels extrems del carrer Pedregar. L'accés i sortida a la Plaça Pedregar es realitzarà des del Carrer Nou i carrer Metge Planes. Es previst que aquestes afectacions durin 5 dies.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Whatsapp a l'Ajuntament
  • Síndica de greuges
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat