Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ajuts per la reactivació esportiva de les entitats

Subvencions per la reactivació de l'activitat esportiva de les Entitats Esportives després de l'aturada provocada per la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19.

CONDICIONS I REQUISITS:  

Podran obtenir la condició de beneficiàries de les subvencions a què es refereixen aquestes Bases les entitats esportives que compleixin les condicions següents:

- Que estiguin legalment constituïdes, amb seu social o seu operativa a Manresa, inscrites al Registre d’Entitats Esportives del Consell Català de l’Esport i al Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes.

- Que estiguin al corrent de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament de Manresa, amb l’Agència Tributària i amb la Seguretat Social, autoritzant expressament l’Ajuntament perquè consulti aquestes dades a l’Agència Estatal d’Administració Tributària i a la Tresoreria de la Seguretat Social.

- Que no incorrin en les circumstàncies previstes en l’article 13.2 de la Llei 38/2003, general de subvencions.

- Que hagin estat afectades negativament per a la realització de la seva activitat fundacional com a conseqüència de la declaració de l’estat d’alarma en data 14 de març de 2020.

- Que tinguin o hagin tingut un expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTO) per força major Covid-19, que justifica els tancaments emparats per normes legals, ja sigui el Reial decret de mesures extraordinàries del Govern, així com els tancaments que han determinat altres administracions (Generalitat, Ajuntaments, etc.).

- Inscripció ha d'estar formalitzada abans del 30 de setembre de 2020

DOCUMENTACIÓ A APORTAR:  

- sol.licitud (instància genèrica)

- imprès de distribució dels treballadors/es amb relació nominal dels mesos de febrer i setembre

- imprès acreditatiu amb la relació de treballadors/ores afectats per l'ERTO

- i, si s’escau, certificat emès pel/la secretari/a i amb vist i plau del/la president/a de l'entitat amb la relació de despeses de consums, amortitzacions i manteniments de la instal·lació esportiva 

Les sol.licituds es poden presentar de forma presencial o bé per internet (instància genèrica acompanyada dels impresos corresponents), sempre i quan es disposi de certificat digital de l'entitat, o, en el seu defecte, certificat digital del president o representant legal de l'entitat.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat