Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

L'Ajuntament informa dels horaris d'atenció al públic i dels registres municipals durant les festes de Nadal

21/12/2014

El dies 24 i 31 de desembre només estarà oberta l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de les 8.30 a 14.00 h. 

 

L'Ajuntament de Manresa ha anunciat avui els horaris d'atenció al públic i d'obertura dels registres municipals durant les festes de Nadal.

El dies 22, 23, 29 i 30 de desembre i el 2 i 5 de gener de 2015, l’horari del reg istre central (Oficina d’Atenció ciutadana i Oficina d’Activitat Econòmica) serà de8.30 a15h.

En canvi, el dels registres auxiliars serà de 8.30 a 14h. Aquests registres auxiliars són l’Oficina d’Atenció Tributària (plaça Major, 6), l’Àrea de Serveis a les Persones (Edifici Infants), el Servei de Cultura (Edifici el Casino), el Servei de Seguretat Ciutadana (la Florinda), el Servei d’Organització i Recursos Humans (la Florinda), el Servei d’Ocupació i Universitat (Casa Caritat – CIO) i el Servei d’Emergències i Protecció Civil (Palau Firal)

El dies 24 i 31 de desembre només estarà oberta l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), en horari de8.30 a 14.00 h.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat