Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Afectacions de trànsit per la celebració demà a Manresa de l'acte institucional de la Diada Nacional de Catalunya

Imatge de la notícia
09/09/2021

De 9 a 14 hores del matí es tallarà al trànsit de vehicles el passeig Pere III i la plaça Onze de Setembre, entre el carrer Sèquia i la plaça Espanya

 

 

Es comunica que demà dissabte 11 de setembre, amb motiu dels ACTES DE LA DIADA NACIONAL DE CATALUNYA 2021, les afectacions a la mobilitat seran les següents:

 

  • De 9 a 14 h es tallarà al trànsit de vehicles el passeig Pere III i la plaça Onze de Setembre, entre el carrer Sèquia i la plaça Espanya, de manera que:

 

-          Els vehicles que circulin per passeig Pere III provinents de plaça Bonavista es desviaran per carrer de la Sèquia.

-          Es mantindrà l’accés de vehicles de carrer Primer de Maig a passeig Pere III per accedir a plaça Espanya, passeig Pere III, carrer Guimerà, ...

-          Es tallarà l’accés a passeig Pere III des de carrer Circumval·lació (baixada Sindicats), carrer Camps i Fabrés i des de plaça Espanya en direcció a plaça Bonavista.

-          La Línia LF del servei BUS MANRESA modificaran el seu recorregut, realitzant parada pròxima a l’acte: “Plaça Espanya”, consultar afectacions i parades provisionals a www.manresabus.com      

 

 

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat