Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

L'alcalde de Manresa rep la junta de la Federació Catalana de Natació

Imatge de la notícia
15/07/2015

Una vintena de membres de la junta s’han trobat amb Valentí Junyent, qui els ha fet obsequi d’un llibre sobre la ciutat de Manresa


 

Una vintena de components de la junta directiva de la Federació Catalana de Natació han estat rebuts avui per l’alcalde Valentí Junyent al saló de sessions de l’Ajuntament, amb motiu de la seva reunió anual. L’alcalde ha estat acompanyat de Francesc de Puig, responsable de Presidència.

 

 

Valentí Junyent, en nom de la ciutat, ha obsequiat l’entitat amb un llibre il·lustrat sobre Manresa. L’ha rebut el president de la Federació, Enric Bertrán.

 

 

En acabar la recepció, els membres de la federació s’han dirigit tot seguit al centre cultural de Sant Benet de Bages.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat