Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Torna el Passatge del Terror a l'Anònima de Manresa

Imatge de la notícia
29/10/2025

Després de dos anys, el recinte de l’Anònima tornarà a omplir-se de misteri els caps de setmana del 7 i 8 i del 14 i 15 de novembre amb 'Anònims', una experiència immersiva que farà bategar de nou les històries més fosques de la ciutat.

 

L’Anònima de Manresa serà un any més l’escenari del Passatge del Terror. Durant els caps de setmana del 7 i 8 i del 14 i 15 de novembre, els visitants tindran l’oportunitat de conèixer la història dels Anònims, les ànimes dels treballadors de la fàbrica que —diuen— mai no van marxar del tot.

El passatge oferirà un recorregut immersiu, on socis i col·laboradors de Xàldiga, organitzador de l’acte amb el suport de l’Ajuntament de Manresa i Manresana d’Actius Turístics, Museus i Fires, s’endinsaran en la tasca de fer passar una experiència terrorífica a aquells visitants que s’atreveixin a entrar-hi.  

Després de dos anys sense aquesta atracció, l’Anònima acollirà la cinquena edició del passatge, que aprofitarà la penombra i els corredors de l’antic i cèntric edifici de la ciutat. Enguany, el passatge aprofitarà els 400 m2 de la nau principal de l’Anònima, oferint una activitat accessible per a persones amb mobilitat reduïda. El Passatge del Terror va ser una iniciativa nascuda l’any 2017 al carrer del Balç, que va servir d’escenari durant tres anys. L’última edició va tenir lloc l’any 2022 a l’Anònima.

Amb sessions cada 15 minuts, el Passatge del Terror es podrà viure durant quatre nits: els divendres 7 i 14 de novembre, de 20 a 00 h (última entrada a les 23.30 h), i els dissabtes 8 i 15 de novembre de 19 a 21 h i de 21.45 a 00 h. Les entrades són limitades i cal fer reserva prèvia a través del web de Manresa Turisme (www.manresaturisme.cat) o presencialment a l’Oficina de Turisme de Manresa (plaça Major, 20).

Durant els dos caps de setmana, a l’exterior del recinte de l’Anònima, hi haurà un servei de begudes calentes a càrrec de Cafès del Bages, col·laboradors de l’esdeveniment juntament amb Elèctrica Garriga.


(*) Peu de foto: Joan Vila Marta, regidor d'Empresa, Turisme i Coneixement; Txell Vall Ferrer, de Manresa Turisme, i Lluís Roca Gómez, representant de Xàldiga, durant la presentació del cartell d'enguany.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • WC Publics
  • Whatsapp a l'Ajuntament
  • Síndica de greuges
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat