Afectacions de trànsit pels actes de celebració de la Festa Major de Manresa
22/08/2025Des del diumenge 24 d'agost fins al dilluns 1 de setembre carrers i places de la ciutat acolliran els actes de celebració de la Festa Major, uns esdeveniments que comportaran afectacions a la mobilitat tant de persones com de vehicles.
Podeu consultar totes les afectacions de trànsit en els següents enllaços:
- Diumenge 24 d'agost: afectacions per la celebració de la Moscada i correfoc infantils al Centre Històric.
- Dimecres 27 d'agost: afectacions per la celebració del Tap'Antic al Centre Històric.
- Dijous 28 d'agost: afectacions pels actes Taller de castells, assaig de la Mostra i espectacle Dansa amb el cor a la plaça Major.
- Divendres 29 d'agost: afectacions pel concert de música electrònica Oxigen i Tradidansa al Centre Històric i per la cercavila Gegantnit! al Passeig Pere III.
- Del divendres 29 d'agost al dilluns 1 de setembre: afectacions pels concerts de nit al carrer Sallent i voltants.
- Dissabte 30 d'agost: afectacions per la celebració de la trobada de vehicles clàssics al carrer Dante i per la Tronada manresana, cercavila popular, Mostra del Correfoc i Oreneta d'Or al Centre Històric.
- Diumenge 31 d'agost: afectacions per la Diada Castellera, ballada de la imatgeria, ballada popular, espectacles de dansa i cercavila del pubillatge al Centre Històric, i pel Castell de focs al Parc de l'Agulla.
- Dilluns 1 de setembre: afectacions per la celebració del Correfoc al Centre Històric.
(*) Peu de foto: persones ocupant la calçada tallada al trànsit durant l'Exposició-Trobada de vehicles clàssics al carrer Abat Oliba (Festa Major 2024).