Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 19 de maig de 2022

Imatge de la notícia
17/05/2022

 

Resolució

 

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  • Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

  • Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

  • Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.

  • Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  • Acord del ple d’1 de juliol de 2019, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 5, amb caràcter ordinari, per al dia 19 de maig de 2022, a les 17 h, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària ordinària, núm. 4, del dia 21 d’abril.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6923, de 16 de maig de 2022, per la qual es pren coneixement de la voluntat del regidor Miguel Cerezo Ballesteros d’abandonar el Grup Municipal de Ciudadanos (Cs) i passar-lo a considerar com a regidor no adscrit.- (SGR.CTP 10/2022)

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6208, de 3 de maig de 2022, sobre substitució del titular de l’Alcaldia per la segona tinent d’alcalde, durant els dies 6, 7 i 8 de maig de 2022, ambdós inclosos (SGR.ABS 8/2022).-

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5292, de 14 d’abril de 2022, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 9/2022, dins el pressupost municipal vigent (PRE.MOD 9/2022).-

 

2.4.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5963, de 28 d’abril de 2022,  sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 10/2022, dins el pressupost municipal vigent. (PRE.MOD 10/2022).-

 

2.5.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6829, de 16 de maig de 2022,  sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 12/2022, dins el pressupost municipal vigent. (PRE.MOD 12/2022).-

 

2.6.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde accidental, núm. 5307, de 14 d’abril de 2022, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs per impedir l’accés a l’interior de l’immoble ubicat al carrer Santa Llúcia, núm. 12. (AJT.DCP 39-2022 - CON.EME 2/2022).-

2.7.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde accidental, núm. 5314, de 14 d’abril de 2022, per la qual es declara emergent la contractació dels treballs de tapiat de la porta lateral d’accés a l’edifici situat al carrer Bisbe Comes, núm. 3. (AJT.DCP 38/2022 - CON.EME 3/2022).-

2.8.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6047, de 29 d’abril de 2022, sobre designació de la Comissió encarregada de redactar l’Ordenança reguladora de les autoritzacions de terrasses de restauració i el seu mobiliari a l’espai públic. (AJT.DCP 41/2022).-

 

2.9.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6220, de 3 de maig de 2022, sobre atorgament de poders per plets a diversos procuradors dels tribunals a Barcelona. (AJT.DCP 43/2022).-

 

2.10.-   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6004, de 28 d’abril de 2022, sobre incoació d’expedient destinat a la concessió del Títol de Manresana Il·lustre a la persona de Maria Matilde Almendros Carcasona. (CUL.HON 1/2022).-

 

2.11.-   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6364, de 5 de maig de 2022,  sobre incoació d’expedient per donar el nom de Maria Ciuraneta Sannicolas, a títol pòstum, a la pista poliesportiva coberta del Complex Poliesportiu Vell Congost. (CUL.HON 2/2022).-

 

2.12.-   Donar compte de l’informe d’Intervenció, de 2 de maig de 2022, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors –  Març 2022. (INT.DON 15/2022).-

 

2.13.-   Donar compte de l’informe trimestral d’Intervenció, de 2 de maig de 2022, relatiu a les dades d’execució del pressupost corresponent al 1r trimestre de 2022.  (INT.DON 16/2022).-

 

2.14.-   Donar compte de l’informe trimestral d’Intervenció, de 2 de maig de 2022, de seguiment del Pla d’Ajust corresponent al 1r trimestre de 2022. (INT.DON 14/2022).-

2.15.-   Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria, de 3 de maig de 2022, sobre la llei 15/2010, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials – 1r trimestre de 2022. (TRE.MOR 2/2022).-  

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la designació de representants de la Corporació en entitats i organismes que requereixen representació municipal. (SGR.CTP 8/2022).-

 

3.2.-     Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia, per no haver estat sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Aprovació, si escau, de l’autorització al Consorci del Bages per a la Gestió de Residus per a l’aprovació de l’Oferta Pública d’Ocupació de l’any 2022. (SGR.ENS 2/2022).-

 

3.3.-     Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia, per no haver estat sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Aprovació, si escau, de la modificació de la composició de les Comissions Informatives Municipals i de l’assignació econòmica al Grup Municipal de Ciudadanos (GMCs), derivats de la condició de regidor no adscrit del senyor Miguel Cerezo Ballesteros.- (SGR.CTP 11/2022).-

 

 

4.         ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 

4.1       Regidoria delegada d’Hisenda

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la novació modificativa no extintiva del préstec signat amb Dexia Credit Local DCL- França. (AJT.DIC 36/2022).-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de reconeixements extrajudicials de crèdits a favor de dos proveïdors. (INT.FIS 2021/2022).-

 

4.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de reconeixements extrajudicials de crèdits a favor de diversos proveïdors. (INT.FIS 1805/2022).-

 

4.1.4.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 11/2022, dins del Pressupost Municipal vigent. (PRE.MOD 11/2022).-

 

4.1.5.-  Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia, per no haver estat sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 13/2022, dins del Pressupost Municipal vigent. (PRE.MOD 13/2022).-

 

4.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Govern Obert

 

4.2.1    Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia, per no haver estat sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la plantilla de personal funcionari de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2022. (AJT.DIC 50/2022).-

 

5.         ÀREA DE TERRITORI

 

5.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’adjudicació del contracte administratiu especial que consisteix en l’explotació dels locals 7 i 8 de l’altell del Mercat Municipal Puigmercadal, per destinar-lo a una activitat d’espai compartit de transformació alimentària (Obrador). (CON.LIA 38-2021).-

 

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada d’Acció i Inclusió Social

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’expedient d’establiment de la gestió delegada del servei d’ajut a domicili municipal. (AJT.DIC 27/2022).-

 

6.2       Regidoria delegada d’Ensenyament i Universitats

 

6.2.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i de la convocatòria de la concessió de beques per a l'escolarització i de menjador de les llars d'infants municipals, curs 2022-23. (SUB.BCO 14/2022).-

 

6.3       Regidoria delegada d’Esports

 

6.3.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau,  de les bases específiques reguladores de l’atorgament de subvencions destinades a donar suport a projectes d’excel·lència d’esports individuals i/o col·lectius que participen en competicions de lliga estatal en la categoria absoluta o sènior. (SUB.BCO 16/2022).-

 

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició dels Grups Municipals d’ERC, JxM i Fem Manresa, sobre el cas de ciberespionatge massiu catalangate-.

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

 

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de les sessions de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 17, 18, 20 i 21, dels dies 12, 19 i 26 d’abril i 3 de maig de 2022, i de l’acta de la sessió amb caràcter públic núm. 13, del dia 15 de març de 2022.-

 

11.-      Donar compte d’escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

12.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

 

 

13.-      Prendre coneixement de la renúncia al càrrec de regidora de l’Ajuntament de Manresa presentada per la senyora Claudina Relat Goberna. (SGR.CTP  9/2022).-

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Síndic de Greuges
  • Pla de Protecció Especial del Patrimoni de Manres
  • Banca ètica
  • Manresa ciutat civica
  • Banner PA ICAM
  • Municipis per la independència
  • Projecte simbiosi industrial
  • Banc ADN
  • Consulta del planejament vigent
  • Carrer del balç
  • Tracta'm bé 2
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat