Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
Icona tornar al inici
La ciutat
L'Ajuntament
Serveis
Seu electrònica

Reclamacions i queixes

Tràmit de queixes o suggeriments de l'accés a la informació pública

Podeu formular queixes o suggeriments amb relació al Dret d'Accés a la informació Pública a través d'aquest tràmit:

Queixes i suggeriments sobre el dret d'accés a la informació

Tràmit de reclamacions del dret d'accés a la informació pública

En cas que hàgiu presentat una sol·licitud d'accés a la informació pública (SAIP) i per algun motiu no esteu satisfets amb la resposta rebuda, podeu presentar una reclamació. En el següent tràmit trobareu la descripció de les condicions i el procediment que cal seguir per presentar-la:

Reclamació del dret d'accés a la informació pública

El servei responsable davant del qual podeu presentar reclamacions per denegació total o parcial en l'exercici del dret d'accés a la informació és el Servei de Secretaria General.

Destaquem
Banners anteriors
  • Opinió Grups Municipals
  • App de seguretat per a comerços
  • WC Publics
  • Whatsapp a l'Ajuntament
  • Síndica de greuges
Banners següents
Logo del Cor de Manresa
Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Política de seguretat | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat