Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ingrés Mínim Vital


L'ingrés Mínim Vital (IMV) és un ajut per a garantir un ingrés mínim a les families vulnerables. Aquest ajut és compatible amb altres i és per per al conjunt de la família. 

Mes informació a l'enllaç de l'Institut Nacional de la Seguretat Social 

Telèfon gratuït d’informació sobre l’IMV: 900 20 22 22

Prémer a Simulador de l’IMV  per comprovar si es compleixen els requisits per rebre aquesta prestació i saber l'import aproximat 

Com fer la sol·licitud de l'Ingrés Mínim Vital (IMV).

Per internet a través de d'aquest  enllaç, sempre i quan no s'hagi demanat cita prèvia.

Oficina Ingrés Mínim Vital:

L’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania una oficina per donar suport a la sol·licitud de l’ingrés Mínim Vital (IMV). 

AdreçaCasal de les Escodines. Carrer de Sant Bartomeu, 50-52.

Horari : De dilluns a divendres des de les 8:00h fins a les 15h.

Del 16 al 30 de setembre, l’oficina de tràmit vinculada a l'Ingrés Mínim Vital ubicada al Casal de les Escodines gestionada amb personal municipal, deixarà de fer noves tramitacions.

Només s’acabaran de tancar els expedients ja iniciats i que els hi falti alguna documentació. 
Per poder garantir la visita, cal que les persones interessades, truquin al telèfon 679 828 865 per concertar una cita d’acord amb les seves necessitats específiques.

Aquesta oficina només atendrà les sol·licituds de persones empadronades a Manresa.

Documentació a presentar.

  • Acreditació de la identitat (DNI / NIE)
  • Acreditació de la residència legal a Espanya des de fa més d’un any
  • Certificat d'empadronament col·lectiu i històric on constin totes les persones i dates empadronades al domicili, i la data d'antiguitat.  És pot per la sol·licitud a través d'aquest enllaç
  • Llibre de família que acrediti la filiació de les persones que formen part de la unitat de convivència.
  • Declaració responsable d’ingressos i patrimoni
  • Altra documentació que pugui ser necessària en determinats casos (sentència de guarda i custòdia, conveni regulador, còpia de la demanda de separació o divorci ...)

Altres enllaços a l’Institut Nacional de la Seguretat Social sobre l’IMV

Destaquem

Mapa web | Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies | Accessibilitat
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat