Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Ajudes a les empreses per a la contractació de persones en situació d'atur

L'Ajuntament convoca, mitjançant procediment en règim de concurrència competitiva, la concessió d'ajudes a les empreses   per a la contractació de persones en situació d’atur. Aquestes ajudes s'instrumentaran a través de 2 línies diferents:
-       Línia A. Ajudes a les empreses i/o entitats, treballadors o professionals  autònoms  per a la contractació de persones aturades per desenvolupar algun projecte d’interès general o social inclòs en el Pacte de Ciutat.

Beneficiaris: empreses i/o entitats, legalment constituïdes, siguin persones físiques o jurídiques, que contractin persones en situació d’atur durant un període mínim de 3 mesos per desenvolupar un projecte d’interès general o social compres en algun dels àmbits establerts al Pacte de ciutat, publicat al web municipal:

http://www.manresa.cat/web/article/5854-pacte-de-ciutat-2015-2019

També podran ser beneficiaris els treballadors o professionals per compte propi o autònoms, sempre i quan contractin treballadors per compte aliena.
En qualsevol cas les persones beneficiàries hauran d’estar domiciliades al Bages o tenir un centre de treball al Bages. 
Quantia de l’ajut: L’Ajut consistirà en cobrir el 100% dels costos salarials de la contractació del treballador/a fins a un màxim de 6 mesos.

-       Linia B. Ajudes a les empreses i/o entitats per a la contractació de persones aturades
Beneficiaris: empreses i/o entitats, legalment constituïdes, siguin persones físiques o jurídiques, que contractin persones en situació d’atur durant un període mínim de 3 mesos.
També podran ser beneficiaris els treballadors o professionals per compte propi o autònoms, sempre i quan contractin treballadors per compte aliena.
En qualsevol cas les persones beneficiàries hauran d’estar domiciliades al Bages o tenir un centre de treball al Bages. 
Quantia de l’ajut: L’Ajut consistirà en cobrir el 50% dels costos salarials de la contractació del treballador/a fins a un màxim de 6 mesos. En el cas que es contracti a una persona inclosa en el col·lectiu de risc d’exclusió social aquest percentatge serà del 75% del costos salarials

Normativa i documentació a presentar:

A  la part superior dreta d'aquesta mateixa pàgina, trobareu:

- La normativa, que estableix els criteris i condicions per a sol.licitar les subvencions

- Els documents a presentar, segons la línia que es vol sol·licitar


Presentació de sol·licituds:

El termini de presentació és del 21 de desembre de 2017 al 31 de gener 2018.

La documentació es pot presentar:

  • Telemàticament : a través d'aquest enllaç, o bé
  • Presencialment: a l'oficina d'atenció al ciutadà (OAC), situada a la Plaça Major núm. 1, en el següent horari d'atenció al públic (de dilluns a dijous de les 8:30 h a les 17:00 h i divendres de 8:30 h a les 14:00 h) o bé en  qualsevol altre registre descentralitzat de l’Ajuntament en horari d’atenció: de les 8,30 h a les 13,30 h.

En qualsevol cas, estaran obligades a relacionar-se electronicament amb l’Administració i per tant hauran de formalitzar la sol·licitud a través de mitjans electrònics les persones següents: 

-      Les persones jurídiques

-       Les entitats sense  personalitat jurídica

-       Aquelles que exerceixin una actuació professional per la qual es requereixi col·legiació obligatòria.

 Aquelles que representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electronicament amb l’Administració 


Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat