-
Inici -
Ajuntament -
Serveis i tràmits -
Tràmits - Instància genèrica
- Gestió tributària
- Notificacions electròniques
- Factures electròniques
- Sol·licitud d'accés a la informació pública
- Suggeriments, queixes i propostes
- Estat dels meus tràmits (carpeta del ciutadà)
- Catàleg de tràmits i procediments
- Catàleg de dades i documents interoperables
- Finestreta única empresarial (FUE)
Sol·licitud d'accés a la informació pública
Podeu exercir el dret d’accés a la informació pública que la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern reconeix a totes les persones, a títol personal o en representació de qualsevol persona jurídica, mitjançant aquest tràmit: Sol.licitud d'accés a la informació pública .
Les formes de tramitació i el procediment pas a pas de resolució el trobareu descrit en el mateix tràmit.
Podeu fer un seguiment del tràmit a través de la Carpeta Ciutadana.