El programa JESA.
L’Ajuntament de Manresa, a través del programa Joventut Esportiva, Societat Activa (JESA) ofereix activitats esportives dirigides a adolescents d’entre 12 i 18 anys, amb la finalitat de promoure l'activitat física entre els adolescents de Manresa.
A partir del mes de setembre està previst re-emprendre una nova etapa amb canvis en els horaris i llocs d’activitat, així com la incorporació d’entrenadors qualificats de diferents clubs esportius de Manresa. Aquests entrenadors aportaran la seva experiència per fomentar el creixement esportiu i personal dels joves participants, creant un espai inclusiu on tothom pugui gaudir de l’esport en un ambient saludable i segur.
Un programa per a tothom
El programa JESA es gratuït i obert a tots els adolescents que vulguin participar-hi, sense necessitat d’inscripció prèvia. Aquest projecte continua sent un esforç conjunt de les regidories d’Esports i Joventut de l’Ajuntament de Manresa, amb el suport de la Gerència d’Esports de la Diputació de Barcelona, amb l’objectiu de combatre el sedentarisme i oferir opcions saludables d’oci per als joves de la ciutat.