Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Fira de l'Ascensió: ATRACCIONS

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Tràmit relatiu a l’atorgament de llicències d’ocupació temporal de la via pública per a la col·locació d’instal·lacions no permanents desmuntables vinculades a ATRACCIONS DE FIRA, amb motiu de la FIRA DE L'ASCENSIÓ 2017.
  • Quan es fa?: Període de presentació d’instàncies: del 6 fins el 24 de març de 2017.
    La Fira de l'Ascensió tindrà lloc els dies 19, 20 i 21 de maig de 2017.
  • Cost del servei: Les persones adjudicatàries hauran de satisfer les taxes vigents en funció dels dies i metres quadrats d’ocupació autoritzats, segons s’indica en l'article 6 de les bases de la convocatòria.
  • Servei i unitats responsables: Servei de Promoció de la Ciutat
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Comerç
  • Termini màxim de resolució: L’adjudicació d’autoritzacions es notificarà el mes d'abril de 2017
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Desestimatoris
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 08/03/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: El mateix interessat
  • Representant: Aquell que acrediti la legal representació de l'interessat
  • Autoritzat/da: Aquell que presenti la sol·licitud autoritzat per l'interessat

Requisits

  • Estar donats d'alta a l'epígraf o epígrafs corresponents en el cens d'obligats tributaris, i al règim de la Seguretat Social que els correspongui
  • Complir tots els requisits que estableixin les reglamentacions específiques aplicables a l'activitat
  • Disposar de la corresponent targeta de transport en els casos que sigui precís
  • Estar al corrent de pagament, en el moment de presentar la sol·licitud, de les seves obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Manresa, la Seguretat Social i l'Agència Tributària
  • No seran admeses aquelles persones que, havent participat en alguna edició anterior, se'ls hagués revocat la llicència per incompliment de les condicions de la mateixa o del règim disciplinari

Com es fa

  • Oficina d'atenció ciutadana (OAC). Plaça Major, 1 bx
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 8.30h a 18.00h; divendres de 8.30h a 15.00h

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet
    Horari: 24 hores

Documentació a aportar

  • Instància segons model oficial de l'Ajuntament de Manresa
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: Si

  • DNI (persones físiques) del/de la sol·licitant o persiona que legalment el/la representi, NIF i escriptura de constitució (persones jurídiques)
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Fotocòpia del permís de residència i treball (persones estrangeres extracomunitàries)
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Certificat vigent de baixa tensió
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Declaració responsable segons model oficial de l'Ajuntament de Manresa
    Obligatori
    Descarregar document: Prem aquí per descarregar
    Presentacio: Ambdues
    Signat: Si

  • Indicació de l'aforament màxim permès de l'atracció
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: Si

  • Certificat tècnic de revisió anual de la instal·lació
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: Si

  • Fotocòpia de la pòlissa i últim rebut vigent de l'assegurança de responsabilitat civil derivada de l'activitat que cobreixi els riscos derivats de l'activitat per un capital mínim de 150.300,00€
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Fotografia actualitzada de l'atracció (màxim 2 fotografies) i breu descripció de la mateixa
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: Si

  • Manual d'instruccions de l'atracció
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Qualsevol altra documentació que el/la sol·licitant consideri oportuna als efectes d'una millor justificació dels criteris de valoració establerts en les bases reguladores
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Memòria tècnica signada pel tècnic competent que contingui els aspectes indicats a les bases reguladores
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

Normativa

  • Llei 33/2003, de 3 de novembre, de Patrimoni de les Administracions Públiques; i el RD 1373/2009, de 28 d’agost (reglament de la llei)
  • Decret 336/1988, de 17 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament del Patrimoni dels Ens Locals de Catalunya
  • Decret Legislatiu 1/1993, de 9 de març, sobre comerç interior
  • Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i activitats recreatives
  • Ordenança municipal reguladora de la intervenció administrativa d’activitats, instal·lacions i serveis
  • Ordenança fiscal núm. 17 reguladora de la taxa per la utilització privativa del domini públic amb atraccions
  • Ordenança fiscal núm. 11 reguladora de la taxa per a la intervenció administrativa en l’autorització, exercici i funcionament d’activitats de qualsevol naturalesa
  • Bases reguladores de la convocatòria per a l'atorgament de llicències d'atraccions de fira a la Fira de l'Ascensió 2017

Més informació

  • Oficina d'atenció ciutadana (OAC). Plaça Major, 1 bx: De dilluns a dijous de 8.30h a 18.00h; divendres de 8.30h a 15.00h
  • Telèfon: 938782428 / 938782426: De dilluns a divendres de 8.00h a 15.00h
  • Adreça electrònica: firestradicionals@ajmanresa.cat: De dilluns a divendres de 8.00h a 15.00h

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat