Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Sol·licitud d'usuari i contrasenya per a la carpeta ciutadana

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: S'atorga un nom d'usuari i un PIN per a poder entar a a la carpeta del ciutadà, dins el web de l'Ajuntament de Manresa.
  • Quan es fa?: Immediat
  • Cost del servei: Gratuït
  • Servei i unitats responsables: Servei de Secretaria General
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Governació
  • Termini màxim de resolució: Immediat
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Cap
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 02/11/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Ciutadanes i ciutadans en general i qualsevol empresa o persona jurídica

Com es fa

  • Oficina d'Atenció Tributària (OAT) Pl. Major 6, baixos
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dll a dv de 8:30 a 14h i dll de 16 a 18h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 13:30h)

  • Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) . Pl. Major 1, baixos
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dll a dj de 8.30 a 18h i divendres de 8.30 a 15h ( de l'1 de juliol al 15 de setembre de 8.30 a 17h i el mes d'agost de 8.30 a 14h)

Documentació a aportar

  • Persona física: DNI
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • Persona jurídica: DNI administrador
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • Persona jurídica: Escriptura de poders de l'administrador
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No

  • Persona jurídica: CIF empresa
    Obligatori
    Presentacio: Presencial
    Signat: No


Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat