Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Incidències sobre els serveis municipals

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Qualsevol persona pot fer arribar a l'Ajuntament queixes, suggeriments o consultes referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, qualitat dels serveis, i d'altres de competència municipal.
    Resten fora de l’abast d’aquest tràmit:
    - Les al.legacions o altre tipus d’actuacions ciutadanes vinculades a expedients administratius en curs.
    - Les denúncies i tota mena de sol.licituds relacionades amb l'exercici del dret de petició que contempla l'article 29 de la Constitució espanyola.
  • Quan es fa?: En qualsevol moment.
  • Cost del servei: Gratuït
  • Servei i unitats responsables: Servei de Secretaria General
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Governació
  • Termini màxim de resolució: Els escrits de queixa són contestats per l'Ajuntament per escrit en el termini d'un mes. No són contestats els escrits que fan referència a deficiències que poden ser corregides per l'administració municipal de forma pràcticament immediata.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: L'ús del dret d'expressar una queixa no implica necessàriament la resolució del problema que l'hagi motivada.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 23/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Qualsevol persona
  • Representant: Representant legal

Requisits

  • La persona que formula la queixa o suggerimen s'ha d'identificar.

Com es fa

  • OAC. Plaça Major 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • 010
    Mitjà: Telèfon
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet
    Horari: Tot l'any

  • Mitjà: Correu electrònic

Documentació a aportar

  • Imatge 1
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Imatge 2
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

  • Imatge 3
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

Normativa

  • Constitució espanyola, de 27 de desembre de 1978.
  • Llei Orgànica 6/2006, de 19 de juliol, de reforma de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya.
  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener.
  • Reial Decret 772/1999, de 7 de maig, mitjançant el qual es regula la presentació de sol•licituds, escrits i comunicats davant l’Administració General de l’Estat, l’expedició de còpies de documents i devolució d’originals, i el règim de les oficines de registre.
  • Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics, i de l’article 3.2 e) del Reial Decret 1671/2009, de 6 de novembre, pel qual es desenvolupa parcialment aquesta llei.
  • Reglament de Participació ciutadana.
  • Real Decret 951/2005, de 29 de juliol, pel qual estableix el marc general per a la millora de la qualitat en l'Administració General de l'Estat.

Més informació

  • 010: De dilluns a divendres de 9:00 a 20:00 hores (de l’1 de juliol al 15 de setembre de 9:00 a 19:00 hores i el mes d’agost de 9:00 a 14:00 hores)
  • http://www.manresa.cat: Tot l'any

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat