Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Autorització per circular per la zona restringida del carrer Guimerà

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: És la sol.licitud per demanar autorització per circular per la zona restringida del carrer guimerà (el tram comprès entre Muralla i c. Sant Joan Baptista la Salle)
  • Quan es fa?: Durant tot l'any. En qualsevol cas en el moment que, per l'interessat, en resulti necessari.
    Tot i que aquestes peticions es poden presentar de diferents formes, és preferible tramitar-se directament a Policia Local ja que en el mateix moment s'expedeix la targeta acreditativa de l'autorització.
  • Cost del servei: Aquell que marquen les Ordenances Fiscals
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Via Pública, Serveis Urbans i Mobilitat
  • Termini màxim de resolució: El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud (art. 42.3 de la LRJAP i modificacions). Però els serveis gestors es comprometen a fer-lo en quinze dies hàbils, comptadors d'igual forma, tret que no hi hagi defectes a la sol·licitud i s'hagi de requerir a l'interessat per esmenar-los o que la situació d'ubicació sol·licitada no sigui la correcta.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Transcorregut el termini de TRES MESOS (a comptar des de la data de registre de la sol·licitud (art 42.3 de la LRJAP i modificacions), sense resoldre expressament i notificar-ho, la petició es regularà, en cada cas, pel que s'estableix a l'article 43 de la LRJAP).
  • Última revisió: 29/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Qualsevol persona que tingui el seu domicili social o particular a la zona restringida.
  • Representant:

Requisits

  • Ser veí del tram del c. Guimerà limitat al trànsit o bé tenir-hi un local comercial (tots dos conceptes en règim de propietat o de lloguer).

Com es fa

  • Qualsevol dels registres de l'Ajuntament de Manresa, preferiblement l'Oficina de Seguretat Ciutadana (c. del Bruc, 33-35, Edifici la Florinda) o l'OAC (Plaça Major,1)
    Mitjà: Presencialment
    Horari: Oficina de Seguretat Ciutadana: dilluns de 8:30h a 14h i de 16h a 18h i de dimarts a divendres de 8:30h a 14h. OAC: de dilluns a dijous de 8:30h a 18h i els divendres de 8:30h a 15h.

  • 93 872 53 00
    Mitjà: Fax

  • policia@ajmanresa.cat
    Mitjà: Correu electrònic

Documentació a aportar

  • Aquella que acrediti la residència o la disposició d'un local
    Obligatori
    Presentacio: Ambdues
    Signat: No

Normativa

  • Reglament municipal de les vies amb funcionalitat no convencional (illes de vianants).

Més informació

  • Oficina de Seguretat Ciutadana. (c. del Bruc 33-35, edifici La Florinda): Dilluns de 8:30h a 14h i de 16h a 18h i de dimarts a divendres de 8:30h a 14h

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat