Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Modificació de dades de les entitats incloses al registre municipal d'entitats ciutadanes

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Modificació de dades que facin referència a l'entitat com poden ser canvi de càrrecs (President, secretari, tresorer) canvi d'adreça, telèfon etc.
  • Quan es fa?: Durant tot l'any
  • Cost del servei: Gratuït
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Participació Ciutadana, joventut i gent gran
  • Termini màxim de resolució: S'ha de resoldre en el termini de 3 mesos a partir de la data en què la sol·licitud hagi entrat al registre general de l'Ajuntament
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Silenci positiu
  • Última revisió: 27/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Representant: Pot iniciar el tràmit un representant de l'entitat ciutadana que vol modificar les dades que consten al registre municipal d'entitats.

Requisits

  • Entitats que estiguin registrades al registre municipal d'entitats de l'Ajuntament de Manresa
  • En hauran d'aportar una còpia de l'acta de la junta on s'hagi formalitzat el canvi.
  • En el cas que la sol·licitud es faci per internet i no s'aporti la documentació escannejada, s'haurà d'aportar en el termini dels 10 dies següents a la sol·licitud. Un cop transcorregut aquest termini sense haver presentat la documentació, la sol·licitud es deixarà sense efectes.

Com es fa

  • Oficina d´atenció al ciutadà (OAC) Pl. Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l´1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d´agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • Crta. de Vic, 16 (Edifici Infants)
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 9h a 14h i de 16,30 a 19h i de dimarts a divendres de 9h a 14h.

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local
  • Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya
  • Text Refós del Reglament de Participació Ciutadana i la seva modificació publicada en el BOP núm. 52 de 2 de març de 2009

Més informació

  • Drets de Ciutadania -Edifici Infants - crta. de Vic, 16 2n tel. 93 875 39 04: De dilluns a divendres de 9 h a 14 h
  • OAC Pl. Major, 1 93 878 23 01: De dilluns a divendres de 9 h a 14 h i de 16 h a 19 h

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat