Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Baixa de la inscripció al registre municipal d'entitats ciutadanes

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Les entitats que estan registrades al registre municipal d'entitats han de demanar la baixa del registre si l'entitat ja no funciona o ha desaparegut. Aquest es una tràmit que també es pot fer d'ofici, quan des de l'Ajuntament es té constància que l'entitat ha desapregut
  • Quan es fa?: Durant tot l'any
  • Cost del servei: Gratuït
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Participació Ciutadana, joventut i gent gran
  • Termini màxim de resolució: S'ha de resoldre en el termini de 3 mesos a partir de la data en què la sol·licitud hagi entrat al registre general de l'Ajuntament
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Silenci positiu
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Alt
  • Última revisió: 27/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Representant: Entitats ciutadanes

Requisits

  • Entitats que estiguin registrades al registre municipal d'entitats de l'Ajuntament de Manresa
  • Si es sol·licita per internet, s'haurà d'aportar la documentació escannejada
  • En el cas que la sol·licitud es faci per internet i no s'aporti la documentació escannejada, s'haura d'aportar en el termini dels 10 dies següents a la sol·licitud, un cop transcorregut aquest termini sense haver presentat la documentació, la sol·licitud es deixarà sense efectes

Com es fa

  • OAC
    Mitjà: Presencialment
    Horari: dilluns a dijous de 8:30h a 18h divendres de 8:30h a 15h - horari d'estiu juliol de 8:30h a 17h - agost de 9h a 14h - primera quinzena de setembre de 8:30 a 17

  • Crta. de Vic, 16 (Edifici Infants)
    Mitjà: Presencialment
    Horari: Dilluns a divendres de 9h a 14h i dimarts de 16 a 18h

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local
  • Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la llei Municipal i de Règim Local de Catalunya
  • Text Refós del Reglament de Participació Ciutadana i la seva modificació publicada en el BOP núm. 52 de 2 de març de 2009

Més informació

  • Drets de Ciutadania - Edifici Infants - crta. de Vic, 16 2n tel. 93 875 39 04: De dilluns a divendres de 9 h a 14 h
  • :

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat