Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Consell Municipal Salut

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: En el Consell Municipal de Salut es discuteix i analitza la situació de la salut pública i l'assistència sanitària a Manresa. Les entitats que en formen part fomenten línies d'actuació basades en la realitat, amb l'objectiu de millorar la situació de la sanitat a la nostra ciutat.
  • Quan es fa?: Tot l'any
  • Cost del servei: Gratuït
  • Servei i unitats responsables: Servei de Serveis Socials, Sanitat i Programes
  • Òrgan Competent: Regidoria delegada de Sanitat
  • Termini màxim de resolució: S'ha de resoldre en el termini de 3 mesos a partir de la data en què la sol·licitud hagi entrat al registre general de l'Ajuntament
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: Silenci positiu
  • Última revisió: 23/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Agents socials amb interès en la matèria
  • Representant: Entitats inscrites al registre municipal d'entitats de l'Ajuntament de Manresa
  • Representant: Persones amb rellevància i representació en l'àmbit sectorial
  • Representant: D'altres institucions públiques

Requisits

  • Els que s'estableixen al text Refós del reglament de Participació Ciutadana i a la seva modificació publicada en el BOP núm. 52 de 2 de març de 2009
  • Entitats inscrites al regsitre municipal d'entitats, l'objecte social de les quals, les seves finalitats o activitats estiguin relacionats amb l'àmbit d'actuació. Agents socials amb interès en la matèria (sindicats, empresaris, col·legis professionals). persones d'especial rellevància i representació en l'àmbit sectorial. Representants d'altres institucions públiques.

Com es fa

  • L'oficina d'atenció al ciutadà
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h a 20:00 h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h i el mes d'agost de 09:00 a 14:00 h)

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet

Documentació a aportar

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
  • Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de la llei municipal i de Règim Local de Catalunya
  • Text Refós del Reglament de Participació Ciutadana i la seva modificació publicada en el BOP núm. 52 de 2 de març de 2009.
  • Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Més informació

  • Departament de Salut - crta. de Vic, 16 - 93 875 24 90: de dilluns a divendres de 9 h a 14 h

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat