Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Petició ajuts econòmics

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Petició ajuts econòmics adreçat a entitats i associacions
  • Quan es fa?: Durant tot l'any. En qualsevol cas en el moment que, per l'interessat, li resulti necessari.
  • Cost del servei: Aquest servei no té cap cost
  • Servei i unitats responsables: Gabinet d'Alcaldia
  • Òrgan Competent: Alcaldia
  • Termini màxim de resolució: El departament d'Alcaldia es posarà en contacte en el termini d'un mes amb els interessats, per comunicar-los si la seva petició ha estat acceptada .
  • Última revisió: 27/12/2016

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da:
  • Representant:

Requisits

  • Cap

Com es fa

  • Plaça Major, 1, 2a planta
    Mitjà: Presencialment
    Horari: de 9 a 14 h, de dilluns a divendres

  • OAC - Plaça Major, 1, - planta baixa
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l'1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d'agost de 09:00 a 14:00 h.)

  • 93 878 23 13
    Mitjà: Telèfon
    Horari: de 9 a 14 h, de dilluns a divendres

  • http://www.manresa.cat
    Mitjà: Internet

  • alcaldia@ajmanresa.cat
    Mitjà: Correu electrònic

  • Plaça Major, 1 - 2a planta (Alcaldia)
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

Més informació

  • Alcaldia - Plaça Major, 1 , 2a planta - Telèfon 93 878 23 13: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h
  • 010: de dilluns a divendres de 9 a 19 h
  • OAC - Plaça Major, 1 - planta baixa: De dilluns a divendres de 09:00 h. a 20:00 h. (De l'1 de juliol al 15 de setembre de 09:00 a 19:00 h. i el mes d'agost de 09:00 a 14:00 h.)

Sol·licitar tràmit

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat