Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
La ciutat
Ajuntament
Serveis
Oficina virtual

Cessions de vials i espais públics en virtut del desenvolupament urbanístic

Dades del tràmit

  • Descripció del tràmit: Es tracta d'expedients que s'inicien per tal d'incorporar com a sòl públic (vials i zones verdes) terrenys privats que ja tenien aquesta qualificació urbanística en el planejament general, però que formalment encara pertanyien als seus propietaris. Amb aquest procediment els seus propietaris formalitzen la cessió al patrimoni municipal.
  • Quan es fa?: Qualsevol dia hàbil. En qualsevol cas en el moment que, per part de la persona interessada, en resulti necessari.
    En horari de dilluns a divendres de 9 a 20 hores us atendrem presencialment a l'Oficina d'atenció ciutadana (OAC) a la Plaça Major número 1. De l'1 de juliol al 15 de setembre de 9 a 19 hores, durant el mes d'agost, de 9 a 14 hores.
    Es pot fer també a través de la presentació certificada en oficines de correus.
  • Cost del servei: No té cap cost.
  • Òrgan Competent: Alcaldia
  • Termini màxim de resolució: Sis mesos.
  • Efectes jurídics per no resoldre i notificar dins del temini màxim: L'Alcalde accepta la cessió. Cal la signatura d'una acta de cessió per tenir efectes.
  • Nivell d'adaptació a la llei 11/2007: Mitjà
  • Última revisió: 02/01/2017

Qui ho pot demanar

  • Interessat/da: Que sigui propietari del bé

Requisits

  • Que sigui el legítim propietari i que la cessió sigui gratuïta.

Com es fa

  • Oficina d'atenció d'activitats econòmiques (OAE) . Plaça Major, 1
    Mitjà: Presencialment
    Horari: De dilluns a dijous de 08:30h a 18h, els divendres de 08:30h a 15h (de l'1 de juliol al 15 de setembre de 08:30h a 17h i de 08:30h a 14h respectivament). Mes d'agost de 09h a 14h.

  • A qualsevol oficina de correus.
    Mitjà: Correu ordinari

Documentació a aportar

Normativa

  • Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'Urbanisme.
  • Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme.
  • Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament del Patrimoni dels ens locals.
  • Decret 303/1997, de 25 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament sobre mesures per facilitar l'execució urbanística.

Més informació

  • Al 010 si truqueu des de Manresa (amb telèfon fix), o bé al 93 878 23 01 si truqueu de fora de Manresa:

Destaquem

Notícies

Agenda

Directori

Plànol guia


Mapa web | Informació i Crèdits
© Ajuntament de Manresa - Pl. Major 1 - 08241 Manresa - +34 93 878 23 00 - ajt@ajmanresa.cat